På vej med unikke dig

Den personlige PR rykker

Det er en glæde, at kunne præsentere en helt ny og anderledes måde, at tænke markedsføring på, hvor du som person er det bærende element, og hvor de sociale medier spiller en stor rolle.

Det viser sig igen og igen at det, der hitter på f.eks. Facebook, er de mere personlige status-opdateringer. Vi er så forfærdeligt nysgerrige på hinanden, at vi bliver gladere for at se fotos af vores vens nuttede hundehvalp end af hans forsøg på at sælge det, han er god til.

Vi vil have “behind the scene”-stof og vil gerne med ind i “maskinrummet”. Det kan du som virksomhed imødekomme ved at have bevidsthed på mennesket i stedet for produktet, når du skal lave markedsføring.

På vores workshop vil vi arbejde med, hvordan du sætter dig selv i spil som menneske uden at miste din faglige værdighed.

Se et eksempel fra Havnens Fiskehus i Århus, der har stor succes med deres små videoer om alt fra aktuelle tilbud til “behind the scene” videoer, hvor man som kunde får et unikt indblik i det særegne miljø, der er i den iskolde fiskebutik.